فروشگاه موبایل سیب سفید

عرضه موبایل و تبلت در استان گلستان

فروشگاه موبایل سیب سفید

عرضه موبایل و تبلت در استان گلستان

مشخصات بلاگ
فروشگاه موبایل سیب سفید

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

برنامه Logo Maker Plus: ساخت لوگوهای حرفه‌ای در اندروید

Logo Maker Plus اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به دانش یا تخصص، لوگوهای جذاب و زیبا طراحی کنید.


آغاز یک استارتاپ یا حتی یک کسب‌وکار شخصی و ساده، مراحل مختلف و متنوعی دارد؛ اما در این بین چند پیش‌نیاز وجود دارند که فارغ از نوع کسب‌وکار یا هدف، مشترک هستند و استفاده از آن‌ها الزامی است. یکی از این موارد، طراحی یک لوگو و نشان از نام یا موارد مربوط به کسب‌وکار شما است. از شرکت‌های بزرگ و حرفه‌ای گرفته تا وب‌سایت‌های اینترنتی همگی دارای یک لوگوی اختصاصی هستند که پیش از شکل‌گیری آن‌ها طراحی شده است. حتی وب‌سایت زومیت نیز از این قاعده مستثنا نیست و دارای لوگوی اختصاصی خود است. از آنجا که طراحی لوگو نیاز به تخصص و افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی طراحی دارد، باید برای طراحی آن دست به جیب شوید و طراحی لوگو را به افراد کاردان بسپارید؛ اما اگر حس می‌کنید استعداد نهفته‌ای در زمینه‌ی گرافیک و طراحی دارید یا سرمایه‌ای برای هزینه‌های طراحی لوگو و‌... ندارید؛ پیشنهاد می‌کنیم قبل از ناامید شدن، اپلیکیشن جذاب و موفق Logo Maker Plus را امتحان کنید.

Logo Maker Plus دارای هزاران آیکون، فونت، نشانه‌ی از پیش طراحی‌شده، شکلک‌ و‌... است که می‌توانید با ترکیب آن‌ها لوگوی اختصاصی خود را بسازید. وجود تعداد بالای قالب‌ها و طرح‌های پیش‌فرض در برنامه، باعث شده است که نه‌تنها قادر به طراحی لوگوهای زیبا و حرفه‌ای باشید، بلکه لوگویی اختصاصی برای خود طراحی کنید؛ زیرا امکان آنکه شخص دیگری دقیقا ترکیبی را که شما به وجود می‌آورید، در Logo Maker Plus خلق کند، بسیار کم و نزدیک به صفر است. از همین رو می‌توانید با تکیه بر قالب‌ها و شکل‌های متعددی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد؛ لوگویی را که همیشه به دنبال آن بودید، طراحی کنید. این برنامه همچون نرم‌افزار فتوشاپ از لایه‌بندی آیتم‌ها نیز پشتیبانی می‌کند؛ به این معنا که تمام قالب‌ها، فونت‌ها، استیکرها و موارد دیگری که وارد بوم طراحی خود می‌کنید، همگی تا انتها قابل ویرایش و جابه‌جایی خواهند بود. با قابلیت امکان جستجوی برنامه می‌توانید کلمات مورد نظر خود را سرچ کنید تا آیکون‌ها یا موارد مرتبط با کلمه‌ی جستجوشده را پیدا کنید. در نهایت می‌توانید لوگوی طراحی‌شده را با کیفیت بسیار بالا و در فرمت PNG یا JPG ذخیره کنید و از آن در هرجایی که دوست دارید، استفاده کنید. برای دانلود Logo Maker Plus می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن
هر روز با یک اپلیکیشن کاربردی در سیب سفید
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۸:۲۷
مصطفی جراره


 مدل دو سیم کارت گلکسی اس 9 سامسونگ عرضه خواهد شد

سامسونگ قصد دارد از مدل دو سیم کارت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کند. این شرکت در نمایشگاه MWC 2018 از پرچم‌داران سری اس خود رونمایی خواهد کرد.


خبر منتشرشده از وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین حاکی از آن است که شرکت سامسونگ، نسخه دو سیم کارت گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را نیز عرضه خواهد کرد. این دو موبایل با شماره مدل‌های SM-G9600 و SM-G9650 مشخص شده‌اند که هر دو از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که نسخه‌های تک سیم‌کارت در این کشور عرضه خواهد شد یا خیر. فهرست دیگری از FCC نشان می‌دهد که نسخه دو سیم کارت گلکسی اس 9 با شماره مدل SM-G9608/DS در بازار تایوان به فروش خواهد رسید.

سامسونگ معمولا نسخه دو سیم‌کارت پرچم‌داران اندروید خود را عرضه می‌کند که البته تنها به برخی از بازارهای آسیایی و اروپایی محدود می‌شوند. بعید به نظر می‌رسد که گلکسی اس 9 از این قاعده مستثنا باشد. گفته می‌شود که قیمت نسخه دو سیم‌کارته‌ی این پرچم‌دار با نسخه تک سیم‌کارت آن یکسان خواهد بود. در گزارش این آژانس مشخص شد که گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از Dual-VoLTE پشتیبانی خواهند کرد؛ بنابراین کاربران این موبایل‌ها می‌توانند با هر دو سیم کارت خود تماس HD برقرار کنند. ازآنجایی‌که مدل دو سیمکارته در چین عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز شود؛ تراشه‌ای که به گفته‌ی کوالکام، از قابلیت‌های Dual-VoLTE پشتیبانی می‌کند. هنوز مشخص نیست مدل‌هایی که به تراشه اکسینوس 9810 سامسونگ مجهز می‌شوند، با چنین عملکردی همراه خواهند بود یا خیر.

گزارش‌های منتشرشده در اینترنت حاکی از آن هستند که گوشی‌های  در مقایسه با نسل قبلی خود با آپگریدهای زیادی ارائه می‌شوند. طراحی بدون حاشیه با صفحه نمایش اینفینیتی، یکی از مشخصه‌های اصلی پرچم‌داران بعدی سامسونگ خواهد بود. گفته می‌شود گلکسی اس 9 از رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت برخوردار می‌شود. گلکسی اس 9 نیز احتمالا با رم ۶ و حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. سامسونگ به‌تازگی تولید تراشه حافظه‌ی رده بالای خود را آغاز کرده است. هر دو دستگاه با نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر و اندروید اوریو و رابط کاربری Samsung Experience همراه می‌شوند. انتظار می‌رود این غول کره‌ای در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۶ ، ۱۱:۰۷
مصطفی جراره

 بلاخره بعد از چند روز تلاش متخصصان در فروشگاه سیب سفید اپلیکیشن عرضه شد

لینک دانلود :http://s9.picofile.com/file/8313366376/androidAppp.apk.html

نکته: این اپلیکیشن مخصوص کاربران اندروید است.

Related image





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۶
مصطفی جراره

سامسونگ سرانجام تازه‌ترین گوشی پرچم‌دار تاشو W2018 را رسما معرفی کرد. این گوشی از مشخصات فنی پرچم‌دار پشتیبانی می‌کند اما هنوز دقیقا مشخص نیست که به جز چین قرار است وارد بازار کدام کشورها شود.

پس از انتشار شایعه‎ها و گزارش‌های مختلف، سامسونگ سرانجام روز گذشته گوشی تاشوی تازه‌اش را به نام W2018 در خلال رویدادی در شهر شایمن چین رسما معرفی کرد. این گوشی درواقع یک گوشی تاشو پرچم‌دار است که از طراحی سطح بالایی بهره می‌برد و به دو صفحه نمایش مجزا مجهز شده است. کمپانی سامسونگ در دهه اخیر هر ساله با معرفی یک گوشی تازه از سری W به کسب درآمد برای خیریه‌های مختلف پرداخته و W2018 را هم به عنوان نسخه ویژه دهمین سال این برنامه معرفی کرده است.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی W2018 سامسونگ

بدنه گوشی W2018 سامسونگ از جنس فلز و شیشه طراحی شده است و در دو رنگ طلایی و نقره‌ای پلاتینوم عرضه می‌شود. این گوشی تاشو در ابعاد 132.2 × 63.2 × 15.9 میلی‌ متر ساخته شده است و 247 گرم وزن دارد. روکش Gorilla Glass پنل پشتی آن را پوشانده است و از لولی دو محوره از جنس آلیاژ روی بهره می‌برد. گوشی مذکور همچنین به صفحه کلید فیزیکی عددی و حروفی و D pad مجهز شده است.

صفحه نمایش 4.2 اینچی روی بدنه از نوع Super SMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی در نظر گرفته شده و پوشش محافظ Gorilla Glass 5 روی آن را پوشانده است. صفحه نمایش داخلی هم 4.2 اینچی است و از وضوح تصویر فول اچ دی پشتیبانی می‌کند. W2018 از پردازنده پرچم‌دار کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد و 6 گیگابایت رم دارد.

این گوشی همچنین در دو نسخه با حافظه داخلی مختلف معرفی شده است. هر دو نسخه 6 گیگابایت رم دارند اما حافظه داخلی‌شان 64 و 256 گیگابایت است.

دوربین اصلی این گوشی به یک لنز 12 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.5 در پنل پشتی مجهز شده و حسگر سلفی‌اش 5 مگا پیکسلی است. این دوربین‌ها هر دو از ویژگی پایداری تصویر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کنند. دیافراگم دوربین اصلی گوشی مذکور در نور کافی فضا برابر 2.4 است اما در شرایط با نور کم به 1.5 تغییر پیدا می‌کند تا کاربران بتوانند تصاویر با کیفیت‌تری را ثبت کنند.

حسگر اثرانگشت W2018 در پنل پشتی و در کنار ماژول اصلی تعبیه شده است. این گوشی همچنین به دکمه فیزیکی اختصاصی برای دسترسی به دستیار بیکسبی در کناره سمت چپ مجهز شده و ظرفیت باتری‌اش معادل 2300 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. پرچم‌دار تازه سامسونگ پورت USB Type-C دارد و سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود.

کمپانی سامسونگ قرار است گوشی W2018 را به خریداران آن با خدمات اختصاصی مانند سرویس تحویل ویژه در فرودگاه و ایستگاه‌های راه‌آهن ارائه کند و علاوه بر این خدمات رفع باگ‌های نرم افزاری، تعویض صفحه نمایش با هزینه کم و همچنین خط تلفن انحصاری برای مشتریان VIP را هم در دستور کار دارد.

گوشی W2018 در کشور چین از سوی اپراتور China Telecom به کاربران ارائه می‌شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت نهایی و احتمال عرضه جهانی گوشی مذکور در دسترس نیست. البته طراحی ظاهری، مشخصات فنی و ویژگی‌های این گوشی تاشو نشان می‌دهد که احتمالا به قیمت بالای وارد بازار خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۸:۱۸
مصطفی جراره

با تلاش چند روز متخصصان در فروشگاه سیب سفید اپلیکیشن فروشگاه تولید شد و بزودی در دسترس شما مشتریان گرامی قرار خواد گرفت . 

نکته اپلیکیشن در مرحله اول مربوط به کاربران اندروید خواهد شد

Image result for ‫اپلیکیشن‬‎

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۶ ، ۱۸:۰۱
مصطفی جراره