فروشگاه موبایل سیب سفید

عرضه موبایل و تبلت در استان گلستان

فروشگاه موبایل سیب سفید

عرضه موبایل و تبلت در استان گلستان

مشخصات بلاگ
فروشگاه موبایل سیب سفید

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

Smart AppLock نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای محافظت از حریم خصوصی شماست که مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده است. با این برنامه قادر خواهید بود برروی برنامه ها ، بازی ها و بخش های دلخواه اسمارت فون خود قفل قرار دهید و از دسترسی افراد دیگر به آن بخش ها جلوگیری کنید.

آیا نگرانید که دیگران اس ام اس های شخصی شما را بخوانند ؟! آیاد دوست ندارید افراد دیگر به بخش مخاطبین و تاریخچه ی تماس گوشی شما دسترسی داشته باشند !؟ برنامه ی Smart AppLock برای شما طراحی شده است.

این نرم افزار لیستی از برنامه ها را در اختیار شما قرار میدهد که می توانید گزینه های دلخواه را انتخاب و یک قفل زیبا برروی آن قرار دهید ، در ضمن صفحه های قفل مختلفی برای این کار وجود دارد.

برای مشاهده ی تصاویری از برنامه ی Smart AppLock و دانلود جدیدترین نسخه ی آن از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 تغییرات نسخه ی v6.9.0: (نسخه پرمیوم و آنلاک شده)

* اضافه شدن ویزگی های جدید + رفع مشکلات مختلف

 


دانلود Smart AppLock - قفل گذاری برنامه ها در اندروید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۱۷
مصطفی جراره


سامسونگ گلکسی جی ۷ دوسیم‌کارته رسما معرفی شد

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی جی ۷ دوسیم‌کارته / Galaxy J7 Duo را در هند معرفی کرد؛ این گوشی در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) در دسترس خواهد بود.


سامسونگ گوشی هوشمند دیگری از خانواده گلکسی جی به نام گلکسی جی ۷ دوسیم‌کارته / Galaxy J7 Duo را در هند معرفی کرد؛ این گوشی میان رده در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) با قیمتی در حدود ۲۱۰ یورو و در رنگ‌بندی طلایی و مشکی در دسترس خواهد بود.

همان‌طور که انتظار می‌رفت این گوشی به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی سوپر امولد با وضوح HD، دوربین دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو که همه‌ی آنها از لنزهایی با دیافراگم f /1.9 استفاده می‌کنند، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم‌عامل آندروید ۸ اوریو مجهز خواهد بود.

galaxy j7 duo

سامسونگ گلکسی جی ۷ دوسیم‌کارته از یک پردازنده هشت هسته‌ای سری اگزینوس ۷ به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند که این مجموعه از طریق درگاه کارت میکرو اس‌دی مشترک با سیم‌کارت دوم قابل ارتقا است؛ اسکنر اثر انگشت در قسمت جلو و پایین و رادیو FM از دیگر امکانات این گوشی هستند.

galaxy j7 duo

برخلاف اطلاعات منتشر شده در گذشته هیچ نشانه‌ای از پشتیبانی این گوشی از دستیار بیکس بی وجود ندارد، همچنین هیچ دکمه اختصاصی برای فراخوانی Bixby در کار نیست بنابراین احتمالا این گوشی از این دستیار مجازی اختصاصی سامسونگ بهره نخواهد برد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۱۰
مصطفی جراره


دانلود Asan Pardakht 2.6.1 اپلیکیشن آپ آسان پرداخت برای اندروید




هوشمندانه پرداخت کنید. ساده، همیشه و همه جا.
زمان انتظار برای استفاده از خدمات پرداخت باز هم کمتر شد! با برنامه رسمی آسان پرداخت (آپ)، به سادگی و به شکلی امن، همه خدمات پرداختی که قبلا با شماره گیری #۷۳۳* در دسترس بودند، در کنار امکاناتی جدید و فوق العاده، با سرعتی بسیار زیاد و کاملا رایگان قابل استفاده اند.

در توسعه این برنامه، امنیت همواره مورد توجه ویژه بوده است. جهت حفظ امنیت کامل داده های کاربران، ارتباطات اینترنتی این نرم افزار با استفاده از روش های استاندارد و به روز، رمزنگاری می شوند. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه موجود را از وب سایت برا تو دریافت کنید و در تلفن همراه خود نصب کنید هم چنین شما میتوانید از نرم افزار های مشابه به این یعنی ۷۸۰ سه سوت تاپ و آنی بانک انصار نسز دیدن کنید .

 

قابلیت های برنامه Asan Pardakht آپ آسان پرداخت: 

  • داشتن بارکد خوان اختصاصی برای پرداخت از طریق بارکد
  • امکان نمایش تراکنش های قبلی شما
  • امکان دریافت موجودی حساب شما
  • خرید انواع شارژ برای سیم کارت خود
  • پرداخت قبوض
  • کمک مالی به موسسات خیریه
  • دریافت امتیاز رایگان با معرفی به دوستان خود
  • و بسیاری از قابلیت های دیر که میتوانید در اختیار داشته باشید
لینک دانلود :http://dl.barato.ir/app/Asan-Pardakht_2.7.0(BaraTo.iR).apk
تغییرات نسخه جدید:
  • کلیه پذیرندکان و دارندگان دستگاه های کارتخوان شرکت آسان پرداخت از این پس می توانند لیست تراکنش های خود را در برنامه مشاهده نمایند.
  • امکان خرید انواع بیمه نامه در این نسخه فراهم شده است.
  • فعالسازی برنامه ساده تر و بصورت خودکار انجام می شود.
  • ایرادات اعلام شده از سوی کاربران برطرف شده اند
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۴۱
مصطفی جراره


هواوی نوا 3e به‌زودی در کشور عرضه می‌شود

محصول جدید هواوی در سری گوشی‌های میان‌رده نوا با نام هواوی نوا 3 ای، در راه ایران است.



رده متوسط گوشی‌های هوشمند، بخشی با رشد قابل است که به مشتریان امکانات پیشرفته در کنار قیمتی معقول ارائه می‌دهد. هواوی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند در جهان، طیف گسترده‌ای از محصولات را برای کاربران عرضه می‌کند. سری نوا گوشی‌های هواوی دارای سابقه‌ای از ویژگی‌های گسترده در کنار قیمتی رقابتی برای کاربران است که خبر از تمرکز بالای این شرکت به رده‌ی گوشی‌های هوشمند می‌دهد.

مدیر عامل هواوی در این خصوص گفت:

ما شاهد افزایش تقاضا توسط مصرف‌کنندگان برای گوشی‌ هوشمند رده متوسط هستیم. در هواوی ما خود را در اول صف نوآوری برای پرچم‌داران می‌دانیم و همچنین در محدوده دستگاه‌های متوسط، به خودمان افتخار می‌کنیم. ویژگی‌های پیشرفته، به‌خصوص زمانی که به قابلیت‌های دوربین برمی‌گردند، به‌عنوان یک مزیت بسیار مهم به شمار می‌رود و مشتریان هم دقیقاً به دنبال تعادل بین کیفیت و هزینه هستند که ما در محصولات میان رده خود به آن توجه می کنیم.

دوربین یکی از عناصر تأثیرگذار انتخاب کاربرانی برای خرید گوشی هوشمند است . درگذشته، نوآوری در عکاسی گوشی‌های هوشمند بر وضوح و رزولوشن تصاویر متمرکز بود؛ اما ترجیح مصرف‌کنندگان در حال حاضر، فراتر از مؤلفه‌ی تعداد مگاپیکسل معمول است. کیفیت بالاتر، رنگ‌هایی بهتر و عمق میدان بیشتر اکنون از جایگاه ویژه‌ای برای کاربران برخوردار است و به دنبال محصولی با عملکرد عالی در این زمینه‌های هستند.

هواوی همواره تمرکز زیادی بر بهبود دوربین گوشی‌های خود داشته و در محصولات میان‌رده‌ی خود نیز همین روش را در دستور کار قرار داده است. سری نوا گوشی‌های هواوی یکی از محصولات قابل‌توجهی از این برند است که ویژگی‌های قابل توجهی از جمله دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسلی برای اولین بار در محصولات میان رده در آن معرفی شده است. بهینه‌سازی نور کم، تکنولوژی سه‌بعدی تشخیص چهره، افزایش رنگ، روشنایی و وضوح، حالت‌های زیبایی و حالت پرتره و توانایی ثبت تصویر با ژست‌های حرکتی از دیگر قابلیت‌های دوربین‌های محصولات سری نوا در سال‌های گذشته هستند. 

هواوی نوا ۲ پلاس سال گذشته به لطف قابلیت‌های جذاب و قیمتی رقابتی، نظر مثبت کاربران زیادی را به خود جلب کرد. هواوی نوا 3e جدید‌ترین عضو خانواده‌ی نوا است که به بازار ایران می‌آید. این گوشی در سایر کشورها با نام Huawei P20 lite عرضه شده‌است؛ ولی در بازار کشور ما این مدل با نام هواوی نوا ۳ ای (Huawei nova 3e) عرضه خواهد شد

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۳۰
مصطفی جراره

ذن فون 5 ایسوس معرفی شد؛ محصولی با محوریت هوش مصنوعی و نمایشگر تمام‌صفحه


ذن فون 5 ایسوس معرفی شد؛ محصولی با محوریت هوش مصنوعی و نمایشگر تمام‌صفحه

ذن فون 5 ایسوس معرفی شد؛ محصولی با محوریت هوش مصنوعی و نمایشگر تمام‌صفحه

ذخیره

ایسوس لحظاتی پیش از ذن‌فون ۵ با مشخصاتی همچون نمایشگر تمام‌صفحه با حاشیه‌های فوق‌ باریک، اسپیکرهای قدرتمند و بدنه‌ی شیشه‌ای رونمایی کرد.

ایسوس با برگزاری یکی از آخرین کنفرانس‌های کنگره‌ی جهانی موبایل امسال، از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خانواده‌ی ذن‌فون با نام‌های ذن‌فون ۵ و ذن‌فون ۵ لایت رونمایی کرد. ذن‌فون ۵ از طراحی بسیار مدرنی بهره می‌برد و تایوانی‌ها در ساخت آن، فلز و شیشه را با دقت بسیاری پیوند زده‌اند. ذن‌فون ۵ از نمایشگری ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد که به ادعای تایوانی‌ها، ۹۰ درصد از پنل جلوی گوشی را فرا گرفته است. نمایشگر تمام‌صفحه‌ی ذن‌فون ۵ با گوشه‌های گرد خود، از لبه‌ی پایین با حاشیه‌ای بسیار باریک و از لبه‌ی بالا با زبانه‌ای محدود شده است، این زبانه درست‌ مانند آنچه پیش‌تر در گوشی‌های اسنشیال فون و آیفون ۱۰ دیده بودیم، از اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی میزبانی می‌کند. حاشیه‌های فوق‌ باریک نمایشگر منجر به برابری ابعاد کلی ذن‌فون ۵ با یک گوشی هوشمند ۵.۵ اینچی شده است. ایسوس از فرمول موفق این روزهای دنیای گوشی‌های هوشمند در طراحی ذن‌فون ۵ بهره گرفته و آن را از ترکیب دو پنل شیشه‌ای و فریمی فلزی ساخته است. در  پنل پشتی گوشی، خطوط دایره‌ای شکلی دیده می‌شود که طراحی لپ‌تاپ‌های ذن‌بوک ایسوس را یادآوری می‌کند.

ذن فون ۵

نمایشگر ذن‌فون جدید ایسوس از پنل IPS LCD با رزولوشن +FHD یا ۲۲۴۶ × ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که به‌ ادعای ایسوس، ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI - P3 را پوشش می‌دهد، روشنایی آن از ۵۰۰ نیت تجاوز می‌کند و با نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱، رنگ‌های جذابی را به نمایش می‌گذارد؛ ضمن اینکه به‌ لطف قابلیت Glove Touch، امکان کار با این نمایشگر با دستکش نیز وجود دارد، به لطف هوش مصنوعی، میزان گرمی یا سردی نمایشگر به‌صورت خودکار تغییر خواهد کرد و صفحه‌نمایش گوشی تا زمانی روشن باقی خواهد ماند که کاربر در حال تماشای آن باشد.

ذن‌فون ۵ در حالت عادی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۶، حافظه‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی قابل سفارش خواهد بود که به ادعای ایسوس، توان پردازشی و گرافیکی آن به‌ترتیب ۴۰ و ۱۰ درصد نسبت به نسل قبل بهبود یافته است؛ اما تایوانی‌ها نسخه‌ی پرچم‌دار این گوشی را نیز با نام ZenFone 5Z، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و حافظه‌ی رم ۴، ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهند کرد، این نسخه به به مودم ال‌تی‌ای X20 مجهز شده است و بخشی اختصاصی برای پردازش هوش مصنوعی دارد.

ذن فون ۵

ایسوس معتقد است که هوش مصنوعی به ذن‌فون کمک می‌کند تا نه‌تنها از اطلاعاتی که در اختیار آن قرار داده شده استفاده کند، بلکه از کاربر و نحوه‌ی کار کردن وی با گوشی نیز یاد بگیرد؛ چرا که ایسوس یادگیری ماشین را در این گوشی جای داده است. هوش مصنوعی باعث شده است قابلیت‌های بی‌شماری مانند AI Boost برای بهبود عملکرد گوشی، AI Charge برای بهینه‌سازی فرآیند شارژ‌ گوشی، AI Camera برای تنظیم هوشمند پارامترهای عکاسی بسته به نوع سوژه و AI Display برای تنظیم گرمی یا سردی نمایشگر به ذن‌فون اضافه شود.

ذن‌فون ۵ از دوربین دوگانه‌ای با سنسورهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی که نقش شاتر اصلی را ایفا می‌کند، مدل IMX363 سونی با پیکسل‌هایی به ابعاد ۱.۴ میکرومتر و فناوری Dual Pixel است که در پس لنزی با دیافراگم F/1.8 و لرزش‌گیر اپتیکال ۴ محوره قرار دارد. سنسور دوم ۸ مگاپیکسلی است و در پس لنزی با دیافراگم F/2.2 قرار دارد. دوربین ذن‌فون از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند تا تشخیص دهد در حال عکاسی از چه محصولی هستید و بدین ترتیب تنظیمات دوربین را بر اساس شرایط تغییر دهد. سنسور دوم گوشی از لنزی واید بهره می‌برد تا کاربر قادر به ثبت تصاویری با میدان دید وسیع باشد. امکان تغییر دستی پارامترها در حالت پرو وجود دارد؛ اما کاربر می‌تواند از ۶۰ حالت از پیش‌ تنظیم‌شده نیز حین عکاسی استفاده کند. ذن‌فون از دوربین سلفی با سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در پس لنزی با دیافراگم F/2.0 و زاویه‌ دید وسیع ۸۳ درجه‌ای قرار دارد. تایوانی‌ها همراه با این گوشی قابلیتی موسوم به ZeniMoji را نیز ارائه می‌دهند که عملکردی شبیه به انیموجی آیفون ۱۰ دارد و با استفاده از واقعیت افزوده، چهره‌ی کاربر را به کاراکترهای اموجی تبدیل می‌کند.

ذن فون ۵

ایسوس علاقه‌مندان موسیقی را فراموش نکرده و ذن‌فون ۵ را به اسپیکرهای استریو مجهز کرده است که در لبه‌ی پایین گوشی و داخل اسپیکر مکالمه جای دارند، این اسپیکرها به ترتیب ۴۱ و ۲۵ درصد بزرگ‌تر از گذشته هستند و از این رو صدای خروجی آن‌ها به‌ ادعای ایسوس، بی‌نظیر است. از سوی دیگر، هدفون‌های مبتنی بر DTS Headphone:X باعث می‌شوند کاربر صدایی باکیفیت و فراگیر را تجربه کند.

وظیفه‌ی تأمین انرژی مورد نیاز ذن‌فون ۵ برعهده‌ی یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد، ایسوس برای حفظ سلامت و بازدهی باتری در طولانی‌مدت، قابلیتی مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده است که با توجه به عادت کاربر در شارژ گوشی، بازه‌های زمانی خاصی برای شارژ تنظیم می‌کند که بر اساس آن، شارژ باتری تا فاصله‌ی دو ساعت به بیدار شدن کاربر در حد ۸۰ درصد باقی می‌ماند و سپس در ساعات پایانی از سیکل خواب وی، باتری را به‌طور کامل شارژ می‌کند؛ بدین ترتیب طبق ادعای ایسوس، طول عمر باتری دو برابر می‌شود.

ایسوس ذن‌فون ۵ را از ماه آوریل ۲۰۱۸ و ذن‌فون ۵ زد را از ماه مارس در دو رنگ نقره‌ای و آبی روانه‌ی بازار خواهد کرد. تایوانی‌ها اطلاعاتی در خصوص قیمت نسخه‌ی ضعیف‌تر ارائه ندادند؛ اما قیمت نسخه‌ی قدرتمند این گوشی با رم ۴ و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی معادل ۴۷۹ یورو خواهد بود که احتمالا یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اسنپدراگون ۸۴۵ است.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۲۷
مصطفی جراره